Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat een gedoe allemaal zeg.

  • Angelien

    Hallo dames DIT IS INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ga weg , ik kom terug , ik mag jou niet, jij doet lelijk. ik heb gelijk

    Laten we nou eens even allemaal normaal doen het is toch voor ouders van peuters en kleuters en niet voor mensen met dat gedrag???

    Lees wat je wil lezen en de rest sla je gewoon over, tis zo makkelijk allemaal.

    Angelien

  • Angelien

    punt :D:D:D

  • Mv Y.

    Hoi Angelien

    Welkom terug nog :)

    Je hebt gelijk, 100%

    Het gaat negens over, helemaal nergens over ..

    Ik heb ook geen idee wat de aanleiding is tot alles :?

    Leven en laten leven !!!

    Grt, Gisou

  • Rachel

    @Gisou,

    Nou sorry hoor maar dan is het echt heel jammer dat die topic van zo net weg is want daar stond dat toch meerdere keren heel duidelijk in.

    Prima, leven en laten leven maar als iedereen bij bosjes wegblijft, is het toch zaak om te zoeken naar een oorzaak en daar had iedereen het recht om op te reageren.

    En dan kan dat bot en lomp zijn maar het is wel een mening! een gevoel, waarom gevraagd werd.

    @Angelien, ik ben het deels met je eens maar als mensen dan bij bosjes wegblijven, is het wel zaak om te vragen: why?

  • Angelien

    Dat is dus precies wat ik bedoel met het is maar internet.

    Angelien

  • Mv Y.

    ik denk ik daar niet de reden van ben . zal niet weten waarom wel ??

    En als het zo dramatisch is dan neem ik aan dat Mods persoonlijk van zich laten horen …..

    Ik vnd het laag als men vanuit een groep gaat spreken…..

    Zo van er zijn meiden die wegblijven !!!!!

    Ik spreek alleen voor mezelf…..

    Zal iedereen eens moeten doen

  • Mv Y.

    Wat stond erin ?

    Dat ik nep ben en gemaak en negatief en wat nog meer ???

    Het doet me niets , het is jullie gevoel, geen feit

    Ik sta er verre van boven, boven dit soort achterlijke topics en praat …

    Daar zijn de mensen die zo over mij spreken mij iets te onbelangerijk voor

    Hecht ik geen enkele waarde aan en het gaat ene oor in andere uit

  • Rachel

    @gisou

    Spreek nu ook puur vanuit mezelf, maar jij ziet niet dat er mensen wegblijven dan?

    En over de mods kan ik niet oordelen maar heb wel eens gehoopt dat ze je er op zouden wijzen ja, kan ik heel eerlijk in zijn.

    Maar iedereen heeft het recht om hier te komen, dus zal me niet gauw ergeren aan iets of iemand maar als mijn mening gevraagd wordt, geef ik die wel.

    @angelien

    Ben ik met je eens maar leuk is wel anders :) hoop dat gewoon weer gezellig kan worden en iedereen zich welkom voelt en blijft voelen.

    En niet dingen doen op basis van wat anderen mensen zeggen, wees sterker, sta erboven indien nodig.

    Meningen zijn tenslotte maar meningen…

  • Rachel

    Precies allemaal meningen, en het is maar net wat je ermee doet…

    Je moet niet gelijk aangevallen voelen maar kijk gewoon eens hoe je ervoor zou kunnen zorgen dat die ergenis afneemt (want zo voelen sommigen het toch wel) en ikzelf zou me daar persoonlijk niet prettig bij voelen en kijken wat ik er zelf aan zou kunnen doen.

    Maar dat ben ik… iedereen kan wel ‘ruzie’ maken met elkaar maar kijk wel altijd eerst naar jezelf… hoop dat ik dat zelf ook doe, daarom nogmaals… wie zich aan mij ergert om wat voor reden dan ook.. ik hoor het graag… ik zou het dan graag oplossen namelijk.

  • ~s@ndr@~

    Vanuit een Groep?

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    Mijn persoonlijke mening.

    Maar er zijn inderdaad nu al zoveel meiden weg , ook door jou.

    dus het bevestigd wel dat ik niet de enige ben die zo erover denkt.

    De reacties in de topic bevestigen dat en de reacties prive.

    Er is helemaal geen complot of weet ik wat.

    en waarom moet het via de mods?

    Ik ben liever gewoon eerlijk op de man (vrouw) af.

    dat mag toch?

    Heb je liever dat ik het niet zeg dan?