Ik vind persoonlijk dat er een discussie wel mag plaats vinden en dat wanneer het te heftig wordt het niet verwijderd had mogen worden. In het dagelijks leven heb je ook ruzie en is dat met een delete knop ook niet verwijderd of opgelost.

Je kan wel zeggen het is maar internet en daar hebben jullie wel gelijk in, maar door dit internet zijn er wel degelijk echte vriendschappen ontstaan.

Ik vind het jammer dat er nu mensen wegblijven door dit. En weet dat de mods dit ook niet hebben gewild, maar wat ik al zei het is wel door de mods ook weer verwijderd.

Ik vind dat iemand best kritiek kan accepteren. Ik bedoel het is maar net hoe je met die kritiek omgaat. Iedereen krijgt kritiek. Ook ik.

Er is een hoop frustratie opgeroepen met die frustratie topic, maar omdaar nou voor weg teblijven. Dat het niet meer gezellig is klopt, maar we hebben allemaal deze periodes op het pb gekent ik kom hier nu al een jaar denk ik nu en heb dat echt al een paar keer meegemaakt.

Geef elkaar geen verwijten jij bent nep of schijnheilig blablabla wees volwassen en praat het op een normale manier uit. Dit vind ik een beetje kinderachtig eigenlijk.

Laten we gezellig met elkaar omgaan dames is er wat praat dat via msn of mail uit. En Mods als er weer zo een topic geopend word denk dan na dat het een hele heftige discussie kan worden. Zet hem als het teveel wordt gewoon opslot of kondig het aan dat hij wordt verwijderd. Of zet zoiets gewoon niet meer neer. Nu komt het over dat er niet eerlijk gedaan mag worden.