Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dames vaarwel

  • --->zoeff<---

    Hallo allemaal

    Aangezien een link plaatsen blijkbaar niet mag

    Dus een link naar een bericht van mij op een ander prikbord

    in dat bericht staad een verslag over mijn vakantie

    deze link heb ik bewust geplaatst zodat jullie het zij dan op een ander bord kunnen lezen hoe het geweest is zonder dat ik het hele bericht hier ook plaats

    maar goed het word mij dus onmogelijk gemaakt om jullie op de hoogte te houden

    wand als ik het hele bericht heir zou plaatsen valt het weer onder crosposten ik neem dus bij deze afscheid van jullie

    de gene die willen weten hoe het gaat kunne me via mail benaderen

    het gaat jullie goed groetjes zoeff

  • Mama van vier

    Doei.

    En hopelijk heb je een leuke vakantie gehad?

    PS: van wie mag dat dan niet eigenlijk?

  • --->zoeff<---

    tja alles is verwijderd dus ik kan niet anders denken dan de moderator

    en aangezine dr heir ook een zit die de zelfde is als op het brouwen prikbord en daar dus ook het zelfde probleem speeld weet ik gewoon dta dit het zelfde is

    ook daar heb ik dus afscheid genomen

    en ja we hebben een hele fijne vakantie gehad

    gr zoeff

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Dat is jammer meid, het ga je goed!

    Ben blij dat ik je verslag nog heb kunnen lezen.

    Trees

  • SuzanneV

    Jammer:( Ik heb het helaas niet kunnen lezen. Ik hoop wel dat jullie een hele fijne welverdiende vakantie hebben gehad.

    Groetjes Suzanne

  • --->zoeff<---

    zoek op babypagina onder mijn naam naar een toppik die heet verslagje vakantie …

    dit is niet mijn keuze dames maar ik word bekand verplicht om deze keuze te maken ik kan niet anders

  • MoniqueVL

    Ik heb het nog wel gelezen. Ben blij dat je een fijne vakantie had. Je had het verdiend hoor.

    gr MOnique

  • Silke mv Jarno en Nina

    Begrijp er niets van eerlijk gezegd…..mar ik ga je toevoegen op hyves zo blijf ik op de hoogte.

    Groetjes Silke.

  • Mv Y.

    LIeve Zoeff

    Toen ik je topic zag schrok ik , ik dacht : vaarwel :(:(

    Meid, allereerst ben ik blij dat jullie vakantie toppie was, jullie hadden het zo nodig en zo verdiend ……

    Jammer dat het verwijderd is :(

    IK heb je op hyve's ;) dus zo blijf ik toch op de hoogte van hoe het met je gaat :)

    Maar je kunt ook blijven meid , zet je er over heen , je bent zo sterk meid , dit is nix vergeleken bij andere dingen die in je leven gebeuren, toch??

    Blijf maar lekker, niet opgeven, das zo gemakkelijk, de aanhouder wint altijd ;)

    Dikke kus van Gisou

  • --->zoeff<---

    hallo mop

    tja internet is voor mij ondspanning

    ik heb me al vaker geergert

    maar ik heb daar nu geen zin meer in om me om deze dingen druk te maken

    ik heb geen zin om op me woorden te letten en hoe ik dingen neer plaats

    oke ik zou dingen anders kunnen typen twee verschillende berichten maken ..

    maar ik typ me het schumpes en als ik een lechte dag heb kwa artrose in me handen tja dan heb ik geen zin om alles tig keer te typen ..

    ik plaats de berichten op 3 prikborden dus kun je wel na gaan hoeveel werk het is om steeds wat anders der van te moeten maken ..

    heb ik gewoon geen zin in …

    maar goed ik zie je op hyves moppie

    dikke knuffel van mij