Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prijsuitreiking vanmiddag

  • MoniqueVL

    Veronica heeft met de TSO meegedaan aan een ontwerpwedstrijd voor het nieuwe speelkasteel, wat daar in de speeltuin geplaatst zou gaan worden.

    Ze nam dr taak erg serieus en eerlijk waar, het werd een super ontwerp! Iedere week vroeg ze aan de overblijfmedewerkers of er al iets bekend was ;). En vandaag gaat ze er heen, met Marcel en Lucas (ik zit ziek thuis), want ze kreeg een uitnodiging om daar heen te gaan met ouders, broertjes en zusjes ;).

    Als ze niet kon, moest ze het laten weten.

    Nou wie weet :). Misschien heeft ze wel wat gewonnen! Misschien wordt er wel iets uit het ontwerp gehaald, om echt in het kasteel te doen. Zo had ze een soort douche voor de zomer bij het kasteel gemaakt, leuke trapjes, slingerdingen aan een brug, glijbaanbuis, verrekijker uit het raam en zelfs zachte kussens (hahahhaa) als landing van de glijbaan.

    We zullen zien. Ze is helemaal in de zenuwen :). Zou erg leuk zijn, als ze gekozen werd, al is het maar om de eer :D. Wie weet, wie weet ;). Oh en als ze wint, maken ze foto's, die ik natuurlijk hier weer zal plaatsen :D.

    gr Monique

  • m&ndy mv lowisa en nilay

    oooh jeetje spannend inmiddels zal je het wel weten of ze gewonnen hebt.

    hoor het wel xx

  • Silke mv Jarno en Nina

    ik ben reuze benieuwd…..

  • MoniqueVL

    Neeee ze zijn nét binnen en ze heeft niet gewonnen, maar ze kreeg wel leuke dingen. Een grote zak Maltesers, een leuke pen, kneedgom en een grote Diddlina zak.

    Verder hadden ze véél hapjes en dingetjes gegeten enzo, dus ze vond het toch wel erg leuk ;). Zat er totaal niet mee, dat ze niet gewonnen had.:)

    gr Monique

  • ilse mv iris(18),brent(8) en evi(2)

    Toch wel proficiat want wss was ze toch wel bij de kanshebbers nietwaar?

    Ilse

  • Silke mv Jarno en Nina

    Wel leuk dat ze haar zo verwend hebben.

    Groetjes Silke.

  • Mv Y.

    Wat is Veronica verwend zeg , leuk :)

    Grt, Gisou

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Jammer dat ze niet gewonnen heeft, maar wel heel leuk dat ze zo'n fijne middag gehad heeft en toch een beetje verwend is.

    Jij beterschap, ik hoop dat het al wat beter gaat.

    Trees