Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie wil me helpen???

  • Danielle mama van Kevin en ??????????

    Wie zou me alsjeblieft willen helpen met een mooi gedicht voor mijn ouders te maken? zou het zo graag met sinterklaas willen geven maar kan absoluut niet dichten… Ik zet een paar dingetjes neer die er in zouden kunnen…

    Wie wil me dan mailen met een mooi gedicht?? zou je heeel dankbaar zijn…

    Kevin net 3 jaar.. Klets onzettend veel. geen twee tellen stil wil alles weten… ontzettend bijdehand en heeft overal een antwoord op….

    Op dinsdag past mijn moeder op (mijn vader gaat dan werken en ziet hem maar even) en dat is onzettend leuk. heeft daar heel veel speelgoed en vooral de fiets met uitlaat is geweldig! heeft nu ook een grote jongensbed daar waar die ontzettend lekker en lang in slaapt..

    Hij is een keer met opa wezen vissen..en kevin heeft een vis gevangen en opa niet….

    Hij vindt het heel erg leuk om samen met oma eten voor te bereiden en klaarmaken.

    logeert er heel erg graag.. Eind mei krijgt kevin een broertje of zusje waar ze zich erg op verheugen…

    Ze heten opa en oma Vaassen..

    ehh tja wat kan ik verder nog zeggen…

    Wie kan en wil er wat mee doen??? als je vragen hebt stel ze maar…

    gr Daan

  • Nicole, Wes en Joy

    Ik kan je helaas niet helpen. Ben totaal geen ster in het dichten, laat staan in het dichten voor de SInt….

    Maar mijn oog viel op Opa en Oma Vaassen. Wonen ze in Vaassen of heten opa en oma zo ??

    Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, ik kom namelijk uit Vaassen. ;)

    Groet Nicole

  • Danielle mama van Kevin en ??????????

    hoi hoi,

    Jammer dat je me niet kan helpen…

    ze wonen idd in Vaassen…ohh wat toevallig zeg dat jij er ook woont….

    Heb nog niemand hier gesproken die dan ook maar in de buurt van me woont…

    Ik heb altijd in Vaassen gewoond en woon nu in Apeldoorn…

    Waar woon je ergens in Vaassen dan….

  • Marianne mv Cynthia* en Wesley

    Ik heb je een mailtje gestuurd Danielle, lees maar en kijk maar of je er wat aan hebt.

    Liefs Marianne