Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Busvervoer

  • maantje

    Dat was even balen zeg.

    Paar weken voor de zomervakantie de aanvraag voor het busvervoer voor N naar de SBO aangevraagd maar ik had er nog steeds niks over gehoord.

    Sprak ik van het weekend de moeder van een ander kindje van school en die had voor de zomervakantie zelfs al een bericht met goedkeuring :S

    Dus vandaag er maar achteraan gebeld. Eerst konden ze er niks over vinden bij de gemeente maar die meneer ging het uitzoeken en zou terug bellen. Dat deed hij inderdaad en gelukkig had hij goed nieuws!

    De aanvraag is goedgekeurd en nog mooier is dat ze niet meer met een grote bus word opgehaald maar met een klein busje (jippie). Voor de grote bus moesten we al voor 8 uur bij een bushalte aan de andere kant van onze wijk staan en ze zat dan 3 kwartier in de bus met zo'n 40 kinderen. Dat was altijd een drama want er zaten er een aantal bij die zich niet konden gedragen.

    Nu gaat ze na de vakantie met een klein (9-persoons) busje en word ze voor de deur opgehaald!

    Makkelijker met de jongste naar school brengen en halen ook. Op de tijd dat hij uit is was zij terug met de bus dus hij moest altijd met een buurvrouwtje mee naar huis komen.

    Ik ben blij! Dat word er zo een stuk makkelijker op.

    En ik maakte me toch zorgen dat ze nu ineens niet met de bus meer mee zou mogen om weet ik veel wat voor reden dan.

  • Rachel mv R&C&F

    Fijn hoor, dat het goed gekeurd is allemaal! En lekker zo'n klein busje.

    En ja… met dat soort dingen weet je het inderdaad nooit, ze verzinnen vanalles?!

    Liefs!

  • Silke

    Wat fijn dat het geregeld is!!!!!

    Nina gaat ook met een busje….en het is zo fijn dat ze thuis wordt opgehaald en weer terug gebracht.

  • $pruutje

    Fijn dat het geregeld is.

    En zekerz dat het nu een klein busje is.

    Groetjes, $pruutje ….. :D