Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vreselijk

  • Silke

    Vandaag las ik een berichtje over een nederlands babytje wat overleden is door een val uit de kinderwagen in Frankrijk.

    vreselijk……………kan me zo goed de situatie voorstellen, eventjes een foto maken……en dan gaat de kinderwagen ervandoor….

    Sterkte voor de betrokkenen…..

    Kreeg er rillingen van toen ik het hoorde.

  • Patricia

    Ja ik las het verschrikkelijk!!!!!

    Wat een verschikkelijk ongeluk, geloof dat je daar nooit meer uit komt

  • Rachel mv R&C&F

    Kreeg er ook kippenvel van, afschuwelijk!

    Hoe kan je daarna nog met jezelf leven? Altijd dat schuldgevoel… had ik maar… echt verschrikkelijk! Krijg er echt buikpijn van :(

  • Anoniem

    Toen ik dit bericht op het nieuws las werd ik gewoon beroerd van het idee alleen al :(

    Mijn hemel, hoe kun je dan in godsnaam ooit weer verder met je leven :(

    Ontzettend tragisch

  • MoniqueVL

    Vreselijk he? Toen ik het las op teletekst vd week zei ik hardop: oh nee…. Vreselijk idee. Wat zullen die mensen zich afschuwelijk voelen en het telkens weer herleven :(:(.

    Voor een paar jaar geleden (of is het een jaar?) lazen we ook zo'n vreselijk bericht, waar je zo'n rotgevoel bij krijgt. Omdat het je zelf zou kunnen overkomen.. Een Nederlands echtpaar ging inchecken bij hun hotel in het buitenland, in die chaotische toestand waren ze even het zicht over hun kinderen kwijt. Bij het zwembad bleken hun 2 kinderen al verdronken te zijn: de jongste was er in gevallen en de oudste wilde het redden :(:(.

    Je zal je kinderen zo zien…. Oh vreselijk naar bericht. Toen ik het bericht over het babietje aan Marcel vertelde, dacht hij gelijk weer aan het verhaal van het zwembad. Marcel en ik zijn best voorzichtige mensen en soms vinden anderen ons overdreven (Marcel is nóg voorzichtiger dan ik ben, de wijkverpleegkundige kan er nog over mee praten, hij vertrouwde haar al niet met het hielprikje en het warme water bij Lucas), maar met dit soort dingen ben ik daar toch wel blij mee.

    En toch..ook ons kan zoiets overkomen. Vreselijk voor die mensen hoor, afschuwelijk.

    gr Monique

  • $pruutje

    Echt wel vreselijk.

    Dit is idd zo'n moment wat je zelf ook kan overkomen.

    Groetjes, $pruutje …. :D

  • maantje

    Zulke berichten zijn toch je ergste nachtmerrie :(

    Hoe moeten die ouders nou verder leven? Je kind verliezen door zoiets . . .

    Vreselijk :(