Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wanneer moeten we weer naar school?

  • maantje

    De vraag staat er al (:D

    Hier hebben ze nog 2 weken vakantie.

    Het gaat nog steeds goed. Af en toe wel ruzie of gedoe maar het valt nog mee, gelukkig.

    Nu ik weer aan het werk ben gaan ze zich wel wat vervelen. Oma kan niet zo heel makkelijk met ze weg.

    En ze willen zelf toch wel weer graag naar school.

    Hoe gaat het bij jullie?

  • Niek ?

    Hier hebben ze ook nog 2 weken vakantie. Wijzelf nog 1 dus nog heerlijk relaxt allemaal.

  • Suzannev

    Hier hebben ze nog een week maar ze willen nog niet naar school…

    Ze gaan nog naar de huttenbouw en vermaken zich verders ook prima.

    Maar regelmaat zijn we wel aan toe eigenlijk, al is het zo heerlijk rustig wakker worden.

  • Silke

    We hebben hier net twee weken erop zitten! Nog 4 te gaan!

    Jarno gaat morgen twee weken naar zijn vader toe. En Nina bezoekt het MKD gewoon.

    Ik merk dus niet echt veel ervan….

    Silke

  • Cindy

    Kayt moet de 24ste weer naar school en die kan niet wachten haha, Yil de 25ste want die heeft de 24ste studiedag:S

    Moet zeggen dat de vakantie erg snel gegaan is en me toch wel is meegevallen haha.

    Er staan nog verschillende dingen te doen op de planning dus komt helemaal goed ;)

    Gr,Cin.

  • ???zoeff ???

    hier ook nog 2 weken

    we zijn gisteren net terug gekomen van de camping

    dus nog 2 weekjes thuis ben zelf nu aan het puin ruimen

    vanavond heb ik al weer dienst had ik niet echt rekening mee gehouden was altijd de maandag vrij ..

    na ja zal wel los lopen tis nooit zo druk op maandag

    zal wel stationhangen worden maar das ook wel lekker om weer op te sraten

  • Vivienne van Isja

    hier hoeven ze pas 7 september weer naar school!

  • MoniqueVL

    Ook hier nog anderhalve week: de 24e gaan zij weer naar school en ik ook weer werken. Heb er nu anderhalve week zelf op zitten. Marcel had de eerste 3 weken en ik dus de laatste 3 weken.

    We gaan niet op vakantie, hebben wel leuke dingen gedaan. Zwembad, strand, midgetgolf, speeltuin, dierentuin, winkelen, lekker niksen, logeerpartijtjes hier thuis van vriendjes/vriendinnetjes. Dus gewoon leuk.

    Lucas is nu wel op vakantie. Die is bij zijn beste vriend op de camping, hier niet ver vandaan. RCN Zeewolde. Leuke camping en dat vriendje heeft daar een eigen stacaravan (nou ja, zijn ouders dan ;)). Helemaal toppie. Hij is er nu de 3e nacht en mocht zo lang blijven als hij wilt. Maarre…ik vind het wel saai hoor ;).

    Het gaat hier nog prima, van mij mogen ze nog wel een paar weken vrij :).

    gr Monique