Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meeting???? Heb ik iets gemist???

  • Silke

    Hoi Meiden,

    Eventjes snel….maar euhhh is er na al een datum voor de meeting gepland????

    Heb ik misschien iest gemist???? Meld me dat dan ff….ik wil graag mee….(tu)

  • Patricia

    Nog niet ben toevallig vandaag naar plaswijck geweest, maar mocht er evt als nog een meeting gepland worden leuk, als ik kan kom ik

  • Cindy

    Er waren 3 verschillende datums neergezet, maar of er werd niet gereageerd of niemand kon.

    Maantje en ik gaan as zondag de 16de.

    Gr,Cin.

  • maantje

    Helaas is het niet gelukt om tot een meeting te komen :(

    Inderdaad ga ik zowiezo en hebben Cin en ik afgesproken om dan samen te gaan om weer eens bij te kletsen.

    En wie er zondag kan en wil is natuurlijk welkom. (lukt mijn leuke plannetje misschien toch nog (:D )

  • Silke

    ga morgen ff checken enzo…waar het ligt

  • Cindy

    ow dat zou leuk zijn.

    Tis wel een stuk rijden voor je, tis in Rotterdam.

    Gr,Cin.

  • maantje

    Dat zou ik heeeeel erg leuk vinden Silke!

    Al is het inderdaad voor jou een eind weg. . .

  • Silke

    Rotterdam, Oke is het te doen met de trein? Is het dus in de buurt van een treinstation?

  • maantje

    Effe van de site af gehaald:

    < Openbaar vervoer

    Vanaf station Rotterdam Centraal

    Vanaf Rotterdam Centraal reis je met tram 25 richting Schiebroek. Bij de halte Meidoornweide stap je uit. Via het park loop je in 5 minuten naar de ingang van Plaswijckpark aan de Ringdijk.

    Vanaf station Rotterdam Noord en station Alexander

    Vanaf station Noord of station Alexander neem je bus 35 richting station Alexander/station Noord en stap je uit bij de halte Wilgenborgh. Kom je met de bus richting station Alexander? Loop dan terug naar de Ringdijk en sla linksaf. Als je met de bus richting station Noord komt, hoef je alleen maar naar de Ringdijk toe te lopen. De ingang van het park vind je na 300 meter.

  • maantje

    4 kids op de achterbank past helaas niet. Anders kon ik je ergens oppikken.