Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Genieten of . . . ?

  • maantje

    Jeetje, de kids zijn vanmorgen opgehaald door mijn broertje en zijn vriendin om daar een nachtje te logeren.

    Morgen tegen de avond komen ze weer terug.

    Vandaag zouden ze naar een speeltuin gaan of als het bleef regenen wat anders verzinnen. Morgen gaan ze naar de dierentuin.

    De hele tijd had ik zoiets van: ooh, lekker effe rust in huis.

    Moest vanmorgen wel werken en ze kwamen even snel op de zaak langs om nog een kus te geven. Maar heb ze dus vanmorgen eigenlijk maar kort gezien. Ze waren net uit bed toen ik naar mijn werk ging.

    En nu vind ik het eigenlijk maar vreselijk stil in huis :(:S Vind er niet zo veel aan zo. Mis ze nu al.

    Ze gaan wel eens bij mijn ouders logeren hoor. Maar dat is alleen maar als ik een keer weg moet / wil. Dus dat is toch anders.

    Wat zit een moederhart soms raar in elkaar hè

  • MoniqueVL

    Oh zo herkenbaar!!! Ik zit hier nu alleen met Veronica in huis. Lucas is namelijk bij zijn vriendje op de camping in Zeewolde. En mag zo lang blijven als hij maar wilt. Ik dacht, dat ie na 2 nachtjes wel thuis wilde komen, maar gisteren vertelde hij mij aan de telefoon dat ie me echt niet mist. Heeft er zelfs nog even over nagedacht, voor hij heel resoluut op dat antwoord kwam. Gelukkig maar natuurlijk ;).

    Lucas is een héél kwebbelig kind. Kan zijn mond echt niet stil houden, dat kwettert maar door. Dus ik dacht ook wel: Oh lekker rustig zeg. Maar nu..na 3 nachten ben ik het al weer zat eigenlijk. Hij niet. Daar gaat het om ;).

    Ga een boek lezen, ga naar de Ikea (zonder kind ook best goed te doen :D, hoewel..ik sleep ze altijd mee omdat ik dat weer zo gezellig vind), ga uitgebreid boodschappen doen, het huis vast schoonmaken en verder maar een beetje niksen. Misschien wat koffie drinken bij anderen?

    Je kan zomaar met je ziel onder je arm lopen, ik ken het. :D

    gr Monique

  • maantje

    Oei, jij bent er al veel langer één “kwijt”.

    Wel super dat hij het zo naar zijn zin heeft!

    Raar dat je je er zo op verheugd en dan ze toch vreselijk mist.

    Of nee, eigenlijk is dat niet raar. Ik ben altijd met de kids. Ze zijn zelden weg. Als we wat gaan doen gaan we altijd met zijn drietjes.

    Gistermiddag heb ik alle weekboodschappen vast gedaan. En 's avonds eens lang en uitgebreid gebadderd. Daarna wist ik effe niet wat te doen.

    Net heb ik effe met een boekje in de tuin gezeten maar ik heb daar ook de rust niet voor.

    Normaal moet ik op donderdag gewoon de hele dag werken maar omdat mijn collega op vakantie is moest ik gisterochtend werken. Woensdag is normaal mijn vrije dag. Nu had ik dus maar een halve vrije dag en heb ik vanmiddag de andere helft.

    Ik weet dat ze op dit moment in de dierentuin hebben en lopen te genieten. Dat is wel een fijn idee hè.

    Maar ik zal blij zijn als mijn broertje ze vanavond weer thuis heeft gebracht.

    Jammer dat ik morgen ook weer de hele dag moet werken.

  • Silke

    zoooo herkenbaar….

    jarno is nu twee weken bij zijn vader.

    vooraf denk ik….ff rust….nu het zo is mis ik hem….

    Groetjes Silke.

  • Suzannev

    Herkenbaar.

    Vorige week gingen de oudste 2 een dagje logeren. Thuis liep het ook niet zo soepel maar de dag dat ze weg waren verveelde ik mezelf ondanks dat ik werd beziggehouden door de jongste. Ja ik heb ze echt heel erg gemist en was blij toen ze weer thuis waren.

    Stom eigenlijk dat ik het er dan niet even van neem.

    Morgen gaan ze onverwachts een dagje weg. Ik ga met de jongste ook een dagje op stap want thuiszitten is zo stil.