Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Joehoe daar ben ik weer

  • Chantal mv Giovanni en Devinyo en Damiana

    Zo ben wakker! En dan is Damiana nog eens wakker gemaakt omdat ze net als haar broers lekker door tukt….Ik ben niet van de wakker makerig snachts… als ze niet wakker is zal ze ook nog geen honger hebben….Of wel maar wordt ze er nog niet wakker van…

    Ik ben wakker omdat ik dus naweeen heb en moest plassen enzo enzo…

    Nog even over gisteren whaha…oh oh haha…. Ik had sochtends dus ook al de vk gebeld….is het rond half zes…de deurbel… staat in eens de vk binnen…ohh ok haha… Ik achter me laptoppie vandaan..zat met me ma te msnen dat ze niet zo zenuwachtig moest doen en dat ik wel zou bellen als het zo ver was…..Nou die kans had ik dus niet…. Dennis heeft dus me ma gebeld…Devinyo had zijn sandalen aangedaan maar zat nog in pyama….vanni was wel aangekleed…naja ook alleen een korte broek met zijn slaap t shirt…

    Maar goed vk zei…dat ik maar op moest schieten…Ik zei denk je dat het zo snel gaat dan….zo voelde het helemaal niet … Ze bleek idd wel gelijk te hebben hahaha….

    En kan het nog niet bevatten hoor….. ben zo supersnel bevallen….dat het zo snel is gegaan….dat er weinig te onthouden is … S ochtends wat vochtverlies……daarna wat krampjes…..18:10 in het zkh 18:30 vliezen gebroken en om 18:57 was ze dan geboren…. Om 20:00 stond ik onder de douche en rond 21:00 waren we thuis en om 22:15 zat ik aan me patatje oorlog…..

    Hier nog wat meer foto`s van gisteren van de super snelle turbo bevalling….Dennis en ik kunnen het nog amper bevatten zo snel is het gegaan…. Niet normaal….

    En nu gaan we wachten totdat de kraamzorg komt….die zou tussen 8 en 10 komen zometeen…..

    Voor foto`s verwijs ik even naar onderstaande link

  • Suzannev

    Wat heerlijk dat je bevalling zo vlot is gelopen en dat je zo snel naar huis mocht.

    Ik heb de foto's bewonderd van Damiana, wat een prachtige meid.

    Geniet en doe rustig aan. Hopenlijk ben je snel van de naweeën af. (ja helaas die herken ik maar al te goed;-))

  • MoniqueVL

    Gefeliciteerd Chantal! Zat al te wachten op nieuws hahahaha. Heerlijk dat alles zo snel ging, maar balen van die naweeën. Ook ik herken dit (na Lucas). Ik hoop ook dat je daar snel van af zal zijn! En verder…geniet van die prachtige Damiana. Een echt snoepje hoor, heerlijk.

    gr Monique

  • maantje

    Wat een heerlijk grietje!

    Gefeliciteerd nogmaals en ga lekker genieten van en met elkaar.

    Dat was idd een snelle bevalling zo te lezen. En lekker snel daarna weer thuis.

    Hoe voel je je vandaag?

  • Chantal mv Giovanni en Devinyo en Damiana

    Dank jullie wel !!

    Hier gaat het na 5 dagen erg goed! Ik zelf ben heel erg ziek geworden op de 3de dag na de bevalling. Uiteindelijk bleek het baarmoederontsteking te zijn. Heb antibiotica gekregen en die slaat gelukkig erg goed aan! Ik ben bijna weer helemaal den oude.

    Damiana doet het goed zit al over haar geboorte gewicht en is gewoon een heerlijk grietje!

    De jongens vinden het nog steeds heel erg geweldig! Zijn wel wat in de war van alle veranderingen. Los van de verveling van het niet naar school gaan;).

    Al met al gaat het heel erg goed hier!!