Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Morgen weer naar school.

  • maantje

    En ik heb er hier één die al voor de vierde dag nu klaagt over buikpijn, spuugt en bijna niks eet :(

    Hoe bedoel je ze is zenuwachtig :S

    Het ergste vind ze dat ze met een nieuwe bus mee moet. Nieuwe chauffeur, kleiner busje en toch net effe weer een aantal ettertjes die erin mee gaan.

    Dat ze naar een hele nieuwe klas gaat met maar 5 kinderen uit haar oude klas vind ze uiteraard ook spannend maar om die bus maakt ze zich vreselijk druk.

    Hoe gaat het met de rest van de kids die morgen weer naar school moeten?

  • Niek ?

    Joy heeft ook niet zoveel zin. Meer het onbekende idd. Ze gaat naar groep 3 dus het echte werk gaat beginnen….

    En Wes begint het nieuwe schooljaar met de 50e verjaardag van de juf van vorig jaar. Hij mag het feestje nog meemaken hoewel hij dit jaar geen deel meer uitmaakt van de combi.

    Hij gaat naar de ‘gewone’ groep 6 ipv 3e keer combi. Dus voor hem begint het echte werk dinsdag pas.

    Groet Nicole

  • Silke

    Achossie…..is ook spannend!!!!!!

    Wij hebben nog twee weken vrij….

  • Cindy

    Kayt is al dagen in jubelstemming, die kan niet wachten :D

    Yil heeft morgen nog vrij, die gaat dinsdag weer. We hebben haar al duidelijk gemaakt dat ze naar een andere klas gaat en ze kan niet wachten :D

    Kan me voorstellen dat jouw meissie het erg spannend vindt hoor.

    Gr,Cin.

  • Suzannev

    Hier zijn ze al een week begonnen en weer helemaal in het ritme.

    Suc6 morgen, hopenlijk valt het allemaal mee in het kleinere busje. De chauffeur heeft wel wat meer overzicht.

  • mama

    morgen hier ook weer naar school.

    de oudste gaat naar groep 8,en hij gaat voor het eerst met het openbaar veroer(na 4 jaar taxi).

    ik ben vrij morgen voor het geval het fout gaat,maar ik heb er alle vertrouwen in,we hebben goed geoefend…..

    dochter lief gaat naar groep 5…….lekker belangrijk zegt ze dan zelf…………….

    en de jongste gaat naar een nieuwe school in groep 2(vorig schooljaar is totaal verziekt door de juf die de pik op hem had).dus een nieuwe start..

    fijne dag allemaal.

    gr,miriam.

  • ???zoeff ???

    hier vandaag ook weer school

    hier beginnen ze na de grote vakantie om 13.15 dus nog een morgentje uitslapen

    en das nou net wat ze ook doet ze ligt nog steeds op 1 oor :D

    ik moet zeggen ik vind het wat langer liggen blijven heerlijk maar regelmaat vind ik nu ook wel weer even lekker

  • MoniqueVL

    Hier zijn ze afgelopen maandag weer naar school geweest. Gisteren waren ze vrij ivm Enecotour die door onze straat kwam (ja we waren nog vol op tv :D:D).

    Vandaag dus pas de 2e dag voor ze geweest. Maar ze vonden het wel leuk allemaal. Zaten er niet mee dat ze weer naar school gingen. Behalve het uitslapen dan voor Veronica ;). Lucas was wel vroeg wakker, maar zij is een echt uitslaper geworden hoor! Dat mis ik nu ook wel, dat heerlijke rustige aan doen. Maar goed, voor regelmaat en ritme is ook wel wat te zeggen natuurlijk.

    gr Monique