Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lucas kreeg treinkaartjes vandaag

  • MoniqueVL

    De post kwam en op de envelop stond al dat het voor “treinengek” Lucas was bestemd. Er zat weer een mooi pakketje treinkaartjes in. Helemaal top! Alleen…de afzender stond er ditmaal niet bij :D.

    Dus wie oh wie heeft ze verzonden? Er zijn hier namelijk een paar dames die dat voor hem doen ;). Vertel, dan kunnen we je bedanken ;).

    gr Monique

  • Suzannev

    Wat lief:)

  • MoniqueVL

    Ik denk dat ik weet van wie het is (Silke?), aan de treinkaartjes te zien (Limburg). Lucas is er echt heel blij mee hoor, hij zit er zeker een uur mee te puzzelen. Zo zat er ook een 1e klasse kaartje bij. Kwam hij weer speciaal laten zien, want hij heeft eigenlijk alleen maar 2e klasse kaartjes ;).

    Hij heeft alles al weer op de juiste plek zitten en keurig opgeruimd.

    Je hebt helemaal gelijk Suzanne, het is echt erg lief van die persoon :).

    gr Monique

  • mama

    hoi.

    wil lucas soms ook kaartjes van de rand stadrail uit zoetermeer?

    (das een soort tramtrein)

    gr,miriam.

  • Silke

    IKKKKKKKKK was de kaartjes opstuurster!!!!!

    Ben blij dat hij er lol mee heeft. Heb al een nieuwe envelop klaarliggen….daar spaar ik ze in op namelijk.

    En idd een eerste klas kaartje…(lang leve de lentetoer)

    Veel plezier ermee!!!!

  • ???zoeff ???

    huh spaart hij kaartjes of zo ????

  • MoniqueVL

    Jaaaa zie je wel, dat dacht ik dus al ;). Helemaal top, hij was er echt weer erg blij mee, tnx!!!! Leuk dat je ze zo opspaart hahahhaa. Dat eerste klasse kaartje, ligt nu bovenop de stapel ;). Die was zó speciaal, zei hij :D.

    gr Monique

  • MoniqueVL

    Oh ja, dat zal hij vast ook erg leuk vinden. :) PB me maar :). Hij is helemaal gek op die dingen allemaal.

    gr Monique

  • MoniqueVL

    Ieder zijn meug he Zoeff? ;) Maar idd. Hij heeft hele stapels treinkaartjes en is er echt gek mee. Heeft ze ook uit Madrid (stagaire van school speciaal bewaard voor hem), uit Duitsland, Oostenrijk.. daar waar mensen komen die wij kennen, worden dus treinkaartjes (of ook metrokaartjes, vindt ie ook leuk) meegenomen voor hem.

    Hij heeft speciale bakjes waar hij het in legt. En op volgorde he :D. Vraag mij die volgorde niet, want hij heeft een andere logica, dan ik heb ;).

    Maar het allerleukste is het nog, dat het dus ook hier op het peuterpb opgespaard wordt. Blijft gewoon lief!

    gr Monique

  • ???zoeff ???

    pb me het adres eens :D ik heb een macinist in me vrienden kring dus wie weet :D pin me niet vast maar ik zal eens een balletje opgooien bij hem