hoi iedereen

hoe gaat het met jullie

hier gaat het zo zijn gangetje

de tijd vliegt

onze kleine meid is alweer 9 weekjes jong en groeit als kool

ze draagt nu al soms maatje 62 en soms 56

ze lacht,brabbelt,lacht ook hardop,pakt langzam dingetjes en lange haren zijn niet meer veilig.

ze is ook de eerste die nog steeds lekker bij mama drinkt en we genieten er beide van

de andere zijn dol op hun kleine zusje en vechten om dr vast te mogen huiden en bij elke kik die ze geeft vliegen ze om het muziekje aan te zetten en onze kleine meid,….die geniet v an alle aandacht

de tijd gaat veels te snel en dat ben ik nu echt goed bewust

sinds vrijdag de 28ste ben ik moeder van mijn eerste tiener

ben ik 10 jaar geleden voor het eerst maam geworden en heb ik precies 9 jaar een relatie met mijn mannetje

mijn meisie wordt zo snel groot,ik weet nog alles precies van 10 jaar geleden

mijn klein babytje is nu ene grote wijze meid die van mode,make up,en weet ik wat houd

ze heeft vandaag van ons ene nintende ds gekregen met een r4 kaartje vol met spellen van hsm en weet ik wat gekregen,een grote doos van diset om je eigen haren te stylen en te verfen en we zijn naar de mac donalds gereden plus ze mocht opblijven tot ze niet meer wilde en dat was kwart voor 11 deze avond

onze meid is helemaal happy en zeker met dr ds

dinsdag beginnen de scholen weer hier

ayse gaat naar groep 7 alweer

de tweeling naar groep 4

mireille naar groep 3 en danique naar de tweede kleuterschooljaar

dat bewijst maar weer dat kleine kindjes veels te snel groot worden

i zal een dezer dagen mijn kroost eens showen maar tis nog gezellig druk hier

schoolspullen en onze kleine meid heeft wat probleempjes met tevele lucht in dr buikje

tis overdag alle 6 en s,avonds heeft onze klein meid standaart dr wakkere uurtjes

ik hoop dat jullie allemaal een fijne vakantie hebben gehad

groetjes suzanne