Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

val op hoofd

  • mama2boys

    Mijn zoontje van net 3 is 1,5 week geleden hard met zijn achterhoofd op tafel gevallen.

    Was een klein sneetje te zien maar heeft verder niet gebloed.

    Huilde ook gelijk en was niet suf klaagde er verder ook niet meer over.

    Nu sinds afgelopen donderdag regelmatig koorts en zegt steeds vaker dat hij last heeft van zijn hoofd.

    Wil ook vaker slapen en is veel moe.

    Toch heeft hij ook oplevingen dat hij weer erg druk kan doen en er niets met hem aan de hand lijkt te zijn.

    is het raar om alsnog naar de huisarts te gaan en kan dit ermee te maken hebben of zou hij gewoon ziek zijn en nog weten van de klap op zijn hoofd dat hij daarom dat aangeeft als pijn plaats?

    Wil niet onnodig naar de HA.

    Hoop dat jullie advies kunnen geven

  • Suzannev

    Wat vervelend en pijnlijk. Heel eerlijk, volgens mij kan het niet als er verders daarna niets aan de hand was maar ik ben geen arts.

    Bel gewoon de assistent en vraag het. Ze laten je vast niet onnodig komen toch? Ik krijg doorgaans aan de telefoon ook antwoord.

    Sterkte en hopenlijk is hij snel weer opgeknapt. Laat je nog weten wat je hebt gedaan? Het is hier niet zo druk dus hopenlijk krijg je nog meer reacties.

  • Suzannev

    Raar is het niet hoor om hier nog bezorgd om te zijn dus geen gekke vraag bij de huisarts.

  • Suzannev

    Hoe is het nu? Heb je het nog nagevraagd of lag er een griepje op de loer?

    Groetjes Suzan

  • mama2boys

    Hoi Suzanne.

    Sorry voor de late reactie maar zijn net terug van twee weekjes vakantie.

    Ben idd nog naar de ha geweest.

    Dacht toch aan een lichte hersenschudding.

    De koorts kwam gewoon door een griepje.

    Hij heeft een weekje rustig aan moeten doen.

    Nu gaat het gelukig al wat beter.

    Toch merk ik wel dat hij in gedrag wat verandert is.

    Was altijd echt een lachebekkie maar is nu heel snel geirriteerd en huilt om alles.

    Houden het nog maar even in de gaten.

    Groetjes.

  • janny1

    ik zou de ha ff bellen

  • Anoniem

    janny1 Schreef:

    ——————————————————-

    > ik zou de ha ff bellen

    wha Janny, nu nog? Ze zien haar aankomen (:D

  • janny1

    beter laat dan nooit he

  • Mir@nd@

    whahahhaa:D