Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jammer he

  • Silke

    Hallo Allemaal,

    best jammer he dat dit prikbord niet meer zo gezellig is als voorheen.

    al een tijdje is het hier zo rustig….dat is wel eens anders geweest….

    Groetjes

  • Suzannev

    Kleine kinderen worden groot.

    Ja het is best jammer dat het bord zo rustig is de laatste tijd.

  • Chantal mv Giovanni en Devinyo en Damiana

    Hoi!!

    Ik zat eens mijn emailbox te kijken en zag allemaal oude mailtje van het prikbord. Ik denk ga eens kijken.

    Idd waar is de tijd gebleven dat het zo druk was gezellig op de chat enzo.

    Hoe gaat het hier.

    Sommige volgen me sommige niet.

    Giovanni inmiddels al weer 7,5 en een echte jongen aan het worden! Is nog veel aan het kwakkelen met zijn gezondheid. Even in het kort…anders wordt het zo lang hahaha… Nog steeds last van zijn astma. Heeft helaas wel beschadigde longen na al die jaren. Wordt 29 november getest op PCD (trilhaardefect waarbij de slijmtransport niet werkt van longen naar buiten) Zwemt nu wel!! Zit in groep 4 En gaat nog steeds naar een reguliere basisschool!

    Devinyo inmiddels alweer bijna zes zit in groep 2 maar doet werkjes van groep 3 leest en schrijft al. Een echte dondersteen. Haalt veel kattekwaad uit ook…tot ongenoegen van school en toch ook wel van mij;). Doet het gewoon helemaal super!!!

    Damiana alweer 17 maanden!! Is heel rustig lief en makkelijk. Wordt al echt een peutertje!

    En met mij zelf…ups en downs…maar vooral wel gelukkig!! Ben ik fotografe geworden en doe dat hobbymatig. Hier kan ik echt me ei in kwijt.

    Hier nog een fotootje van het *gespuis*

    Groetjes Chantal

  • janny1

    jammer dat je nu niet aanwezig bent