Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

playstation of X-box

  • Bianca (mv Denise & Rens)

    Hoi,

    Wij willen een tweedehands console kopen voor de kids met kerst.

    Nu weet ik er niets van, dus wil ik graag van jullie horen welke console leuker/beter/handzamer is.

    Wij hebben dochter van 9 jaar en zoon van 6

    Ook evt favoriete spellen wil ik graag weten.

    Alvast Bedankt

    Bianca

  • Von(3 zoons)

    Wij hebben een playstation2. Bevalt goed. MIjn broertje heeft een xbox(omgebouwd) en er zal wel verschil zijn maar ik zie het niet zo.

    Favoriete games hier: Nitro karts, dora en motorrace. O ja madagascar is ook erg leuk

    gr von

  • Flore

    Wij hebben gekozen voor 'n playstation, vooral omdat daar (veel) meer kinderspelletjes voor te krijgen zijn.

    Favoriete spelletjes: Sonic Heroes, Animaniacs, Tom & Jerry.

    F.

  • MoniqueVL

    Ik zou voor de Playstation2 gaan (PS2 dus :D). Wij hebben ook de Xbox en de PS2 (en nog veel meer, aangezien mijn man game freak is).

    PS2 heeft meerdere spellen die je kunt doen. Zelfs de oude PS1 spellen kunnen er nog op. Ideaal vind ik. Veronica speelt het meest met de PS2. Persoonlijk vind ik de Dreamcast het leukst, maar dat is wel zo hopeloos ouderwets intussen :D:D.

    gr Monique

  • --->zoeff<---

    tja heir geen van beiden .. doe mij de wii maar

  • Alessia mama van Jessey & Javarne

    Wij hebben de PS2 en die is hier niet meer weg te denken..

    we hebben veel leuke spellen die Jessey dan ook graag speelt

    noem er een paar op die me te binnen schieten

    * Madagascar

    * Cars

    * Rattatouille

    * Shrek 2 en Slam nog iets

    * Happy Feet

    en nog veel meer !!

    Jess is pas jarig geweest (augustus) en heeft cadeaubonnen gevraagd zodat hij nieuwe spellen kon kopen ;) de slimmerik !!)

    Alessia