Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

patricia, hoe is het afgelopen met Tim? (OT)

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Hallo Patricia,

    Hoe is het afgelopen met de prijs van Tim? Hoe hebben ze het nu opgelost?

    Ik was zomaar eens benieuwd. En ik ben vast niet de enige.

    TRees

  • Patricia

    Hoi trees,

    ik heb vanmorgen het schriftje gezien en de oplossing.

    Iedereen die meedoet krijgt nu 1 kaartje.

    alleen als ik het goed begrepen heb van de actie dan heeft niemand er wat aan.

    want dit staat op de site

    Speciaal voor de prijswinnaars opent het Dolfinarium haar deuren van donderdag 27 t/m zondag 30 december 2007. Het beloven heel bijzondere dagen te worden, met een Dolfinarium dat nog geheel in kerstsfeer is.

    Met de actie het ‘Spetterende Spaarfestijn’ heeft Golff een unieke actie in huis. De landelijke organisatie geeft niet minder dan 7.500 gratis entreekaarten weg. Dit houdt in dat bijna 2.000 gezinnen eind december Spetter, de beroemdste dolfijn van Nederland, in actie kunnen zien.

    Het Dolfinarium opent van donderdag 27 t/m zondag 30 december haar deuren speciaal voor onze Golff-winnaars.

    volgens mij openen ze alleen de deuren voor diegene die kaartjes gewonnen hebben.

    maar wie weet is het ook voor betalende gasten.

    Maar goed de oplossing is te begrijpen. het is alleen niet te hopen voor alle 4 dat ze er inderdaad niets aan hebben.

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Tja, dat is dan een oplossing waar je misschien inderdaad niks aan hebt.

    Je zou het dolfinarium er eens over kunnen benaderen anders het bedrijf Golff,

    nog een optie is om op marktplaats te kijken of er nog meer eenzame kaartjes zijn:(

    Maar sneu vind ik het wel hoor, echt iemand blij maken met een dooie mus.

    groetjes Trees

  • Hetty

    zijn het ook vier kinderen? anders zou misschien de logopediste met ze kunnen gaan.

    Een beetje een rare oplossing, om een gezinskaart in vieren te hakken…..