Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trots op Yasmin

  • Mv Y.

    IK gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis :) en Yasmin met een prachtig rapport:)

    Ze had alleen maar Voldoende en Goed :D

    Vind het super, ondanks alle toestanden de afgelopen periode lijkt me meissie er gelukkig niet onder te lijden ……

    Vanmidaag mag ze samen met Papa iets moois uit zoeken :)

    Grt, Gisou * trotse mama *

  • ine, mv teun en vera

    Hoi Gisou dat is lekker thuiskomen. Wat een prachtmeid! Ben benieuwd wat ze uit gaat zoeken!

    Hoe is het met jou? Is de operatie goed verlopen? Knap je alweer een beetje op?

    Beterschap en laat je maar lekker verwennen.

    Ine

  • Mv Y.

    Hoi Hoi

    IK weet al wat ze uit zoekt : een barbie van High school musical :? die kan zingen :D:D

    Hier gaat het goed Ine :) de operatie is idd naar wens verlopen ;)

    Op een complicatie na gaat het eigenlijk best goed …

    IK wil alleen nu thuis alweer TE veel , daarin moet ik mezelf afremmen :?

    IK ga zo lekker op bed liggen met een tijdschrift ;)

    Lief dat je er naar vraagt …

    Hoe is het met jou hand ?

    Liefs Gisou

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Wat een heerlijk gevoel geeft dat zo he? Leuk dat ze iets moois mag uitzoeken.

    Wat een rijkdom je kind zo te kunnen verwennen.

    Hier geven ze trouwens echte cijfers op het rapport, alleen gedrag e.d. wordt omschreven als voldoende e.d.

    Het is nu voor het eerst dat ze cijfers heeft trouwens.

    Trees

  • Mv Y.

    hier zijn het nog M van Matig, V van Voldoende, RV voor Ruim Voldoende en G van Goed :)

    Yasmin mag idd iets moois uitzoeken ( binnen bepaald bedrag hoor ;) )

    We willen eind van de maand ook nog eten :D:D:D:D

    Grt, Gisou

    * die nu liggen gaat *

  • m&ndy mv lowisa en nilay

    fijn dat het zo goed met haar gaat op school zeker na de afgelopen maanden he?

    heerlijk hoor geeft je een goed gevoel.

    een heerlijke thuis komst zo toch? geniet maar heerlijk van je meisje je hebt het verdient!!

    spaar je kracht daarmee op dan kun je straks de hele wereld weer aan.

    liefs mandy

  • Alessia mama van Jessey & Javarne

    Fijn dat het zo goed gaat …

    Nu nog lekker rusten en rusten ;)

    en die rapport is iig mooi meegenomen ;D

    Jessey heeft ook een prachtig rapport.. G-tjes, RV-tjes en een paar V-tjes.. super dus ;)

    Alessia

  • ine, mv teun en vera

    Met mijn hand gaat het weer top. Ik heb 14 dagen zware ontstekingsremmers geslikt en mijn rechterhand in een brace (duimspalk) gehad. Vooral de spalk gaf veel verlichting. Rechts had ik de meeste pijn maar dit was het eerste over. Nu ben ik zo´n 2 weken zonder spalk en medicijnen en kan de normale dingen nu weer doen zonder dat het overbelast raakt maar ja moet wel heel erg opletten. Teveel of met veel kracht knippen geeft meteen weer irritatie en pijn. Heb gisteren de spalk voor links aangemeten voor het geval dat. Deze werd ook vergoed door de verzekering. Heb liever af en toe een spalk dan mijn hele leven lang dagelijks medicijnen te moeten slikken om een ontsteking te voorkomen en te behandelen.

    Lief dat je er nog aan dacht.

    Ine

  • Mv Y.

    Fijn dat het beter gaat Ine ….

    Beter de spalk om en denken beter voorkomen als genezen !!

    Sterkte en doe het rustig aan

    Grt, Gisou