Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog even playstation, 1 of 2

  • Bianca (mv Denise & Rens)

    Hoi,

    Hieronder heb ik al ergens een topic geplaatst over keuze xbox of playstation.

    Ik heb inmiddels wat zitten internetten en zag dat 2de hands amper goedkoper is dan nieuw. Dus mocht het PS2 worden, dan komt er een nieuwe.

    Ik zag wel een playstation 1 met 20 verschillende spellen voor maar eur 10

    misschien wel leuk om uit te proberen of ze het wat vinden.

    Is de playstation 1 echt hopeloos verouderd, of is er iemand die hem nog heeft staan ? zo ja, wordt ie nog gebruikt ? zien de kinderen zelf dat die verouderd is ?

    Groetjes

    Bianca

  • MoniqueVL

    PS1 is ook nog leuk, maar op PS2 kun je meer. Het is grafisch ook mooier. Maar eerlijk gezegd: wij spelen zelfs nog op de Atari van vroeger (:D:D:D jaaa echte gamers hier in huis, hebben namelijk 8 spelcomputers en dan nog wat kleine losse dingetjes). Je kunt geen PS2 games op 1 doen, maar andersom dus wel.

    Overigens is het handig om een omgebouwde te nemen, kun je kopietjes spelen ;).

    Aangezien we ook 2 hebben, wordt 1 amper meer gebruikt. Bij PS2 kun je ook dvd's afdraaien!

    gr Monique

  • Trotse mama van 2!!

    Wij hebben een ps2 en doen daar weinig mee;) Het was een hebbedingetje die viendlief wou hebben 3 jaar geleden.

    Wel speel ik soms de sims erop. En de spelletjes van de ps1 kunnen erop.

    We hebben hem ook nog gebruikt als dvd speler op de slaapkamer.