Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hier even een update

  • Trotse mama van 2!!

    Ja midden in de nacht. Giovanni zit op het moment even te vernevelen. Allemaal verkouden met koorts.

    Devinyo is echt een snotneus *letterlijk;)* maar geen bijzonderheden. Giovanni heeft er erg last van zijn longen klinken vol en is dus ook benauwd, heeft oorpijn en al 2 dagen koorts. Maar verder doet hij wel gewoon spelen en donderen;)

    Verder krijgen we een drukke maand echt heel druk.Alleen denk ik nu nog alle tijd van de wereld te hebben terwijl op 5 december de eerste afspraak in het zkh begint van de 7 in dec:? Miss zelfs een 2de operatie nouja als 11 dec vanni`s zijn oren niet goed zijn gaat hij de 13de onder narcose voor zijn oren en neus amandellen. 15-16 December vieren wij de verjaardag van Devinyo En de 20ste ik onder het mes.

    De 19 is devinyo officieel jarig en dan moet vanni ook weer naar het zkh voor controle

    Dan ook nog kerst en tussen kerst en oud en nieuw ook nog een bezoek brengen aan heidenheuvel:(:? Ze houden niet echt rekening met het feit dat ik ook geopereerd wordt. Maar wat niet gaat gaat niet. Dan maar volgend jaar een keer in januari als ik hersteld ben;).

    Erg druk dus met van alles en nog wat.

    Aangezien ik nu geen zin heb om foto`s upteloaden via via *pc is leeg* daarom doe ik het dit keer met een linkie.

    http://astmaenjongekinderen.punt.nl/index.php#399063

    Groetjes Chantal

    Die wel meeleest maar weinig reageerd.

  • Silke mv Jarno en Nina

    Klinkt druk!!! ik moet veel aan je denken Chantal!!!

    Succes met alles en heel veel sterkte!!!!

    Silke.

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Dat is een heel druk schema. En ik vond al dat ik het druk had:?

    De foto's van Devinyo en Giovanni zijn erg mooi, je ziet dat ze echte loopneuzen en traanogen hebben, maar die blik in hun ogen, die blosjes op de wangen maken het hele speciale foto's.Echte kinderfoto's vind ik.Het is weer bijna winter en dan zie je het vooral.

    Chantal, ik hoop dat je ergens een uurtje bij kan tanken vandaag, want zo midden in de nacht uit bed zal toch wel voelbaar zijn denk ik.

    groetjes Trees

  • MoniqueVL

    Pfff dat is idd erg druk. Vond ook dat ik het druk had…

    Ik sluit me helemaal bij Trees aan: probeer een uurtje bij te tanken!!!

    gr Monique

  • Trotse mama van 2!!

    tis nu 2 uur alweer en ga zo naar boven;)

    Heb heerlijk rustig gedaan vandaag. Veel gehangen op de bank, maar ook gerent enzo je kent het wel met 2 duiveltjes:D

    Morgen lekker relaxen en eigen dingetjes doen. Terwijl papa op de kids let;)

    Thnx dames.

    Er is massaal gekeken naar de foto`s:D:D

  • Cindy en girls

    Tis altijd leuk om foto's te zien van je mooie moppies ;)

    Lekker dat papa morgen even op de kids gaat letten zodat je een beetje bij kon komen, ik hoop dat het je vanaaf lukt op lekker op tijd naar bed te gaan..

    En ik geef je echt groot gelijk wat betreft de heidenheuvel, maar dat wist je al…

    Suc6 met alles de aankomende maand…

    Liefs, Cin.