Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Super service!

  • MoniqueVL

    Ik had voor Lucas wat Thomas de Trein spullen besteld bij een winkel op internet, die daar alles van heeft. Bestel daar vaker, want ze zijn goedkoper dan in de stad.

    Dus ook nu had ik voor 5 december leuke spullen besteld. Alleen…het duurde zo lang (paar dagen en zij zijn echt altijd snel). Kijken met de Tracktrace code en echt helemaal onbekend :? Terwijl het verzonden was (kreeg ik in de mail).

    OH jee…

    Toch eens kijken bij die code en mijn oude postcode… Ja hoor..ships naar mijn oude adres verzonden en ook weer retour gekomen vandaag. Adres onbekend, hadden ze er op gezet (tssss ze hebben het adres én mijn beide telefoonnummers hoor).

    Ik maar even gebeld naar die winkel en toen ze bleken mij de hele tijd gebeld te hebben. Was werken, dus dat had ik niet door he :D. Afijn, via de TNT zou het niet meer op tijd komen en ik bleek het wél goed ingevuld te hebben, alleen zij hadden mijn oude adres gebruikt ;).

    Wat gaat ie nu doen? Echt super hoor!! Ze brengen het vanavond hoogstpersoonlijk bij mij thuis!! Mocht zelfs uitkiezen hoe laat (zodat Lucas op bed zou liggen). Nou zeg, is dat niet netjes?

    Ik had een beetje een baaldag, maar dit maakt mijn dag weer goed hoor :)!! Top bedrijf! Mag hier geen namen noemen denk ik, maar ik zeg het lekker toch: Het treinenparadijs heeft super service! :)

    gr Monique

  • MoniqueVL

    Jeetje, wat een kromme zinnen heb ik gemaakt: duidelijk haast :D:D. “Ik maar even gebeld naar die winkel en toen ze bleken mij de hele tijd gebeld te hebben. ”

    Ahum… :D:D:D.

    Ik ga weg, moet dringend naar school, anders staat Veronica zo allenig he ;). Kan ik dr mooi aan dr jasje trekken, over dat pinda liedje :D:D:D ;).

    gr Monique

  • Trotse mama van 2!!

    Hartstikke nette service idd.

  • Silke mv Jarno en Nina

    Dat is een hele nette service zeg!!!!

  • Esther mv Monique en Richard

    Das echte goede service.. toppie van dat bedrijf

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Super service! Je zou ze haast opgeven bij Kassa, die geven altijd een warme douche aan een goede service van een bedrijf.

    Trees

  • MoniqueVL

    Oh dat is een goede van je Trees. Ik ga eens kijken op die site van Kassa. Vind het echt een super service namelijk.

    gr MOnique

  • ine, mv teun en vera

    Dit moet de site van Tros Radar zijn. Ik heb vandaag een nominatie voor een koude douche opgegeven. Heb op 16 september een mobieltje bij de internetsite van kruidvat besteld en nog steeds niet ontvangen.

    Ine

  • Webmaster Schoonmaak.startpagina.nl

    Ahum ja, ik gooi programma namen wel eens door elkaar, maar daar moet het naar toe.

    Wel balen Ine van je foon! waardeloos.

    Trees

  • MoniqueVL

    Haha zat al te zoeken bij kassa ;). Ik ga Tros Radar dan maar doen :D. Enne..tis in huis hoor. Heeft het keurig netjes persoonlijk gebracht!

    gr Monique