Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dit is toch niet normaal!!??

  • cin mam van gio

    sorry ik kom ff met de deur in huis vallen.

    gister klaagde giovanni van weer last van zijn oor dus ik heb de HA gebeld en die heeft medicijnen voor zijn oor en neus gegeven.

    vannacht een slecht nacht gehad met giovanni veel wakker en hoop klagen maar goed hij had ook wat koorts.

    vandaag heeft hij alleen smorgens even gespeelt en zakte toen als een pudding in.

    zijn temp was ineens 39.4 even een tukkie gedaan en zakte weer naar 38,4 in een klein uurtje tijd weer een uur later zat hij weer op de 39,4 dus de HAP want hij kon zijn beentje niet meer in de lucht doen schreeuwde het uit bij de kin op de borst en hij eet en drink niet vanaf vannacht nu iets meer dan 500 cc het was om 4 uur nog geen 320cc.

    met gods gratie mog ik langs komen bij het HAP t was verschrikkelijk druk de dokter roept ons naar binnen en kijkt direkt in zijn oor “ja oorontsteking” (duuuuh dat wisten we al) verder niets niet kijken naar zijn temp, zijn mond of zijn nek.

    ok ga maar naar huis. dus ik vraag maar zijn nek dan? ja dat hoort bij zijn oor!?

    en het drinken dan? ja dat hoef niet persee hoor als hij niet wil!?

    en zijn temp schommeling dan? dat hoort bij een virus!

    naar mijn weten is een onsteking een bacteri toch????

    nou ja al met al heeft hij onder dwang iets mee gedronken en niets meer gegeten dat lukt niet.

    hij is net in bad geweest en gaat zo naar bed zal zo nog ff tep doen en maar een molletje

  • Cécile

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=4681842&t=4681842

    Ik ben geen kenner, maar ik kan me voorstellen dat je gestressed bent. Huisartsenpost, voor een second opinion?

  • Silke mv Jarno en Nina

    Ik zou zeker je kindje goed in de gaten houden!!!! Maar dat zul je zeker al wel doen…..

    ALTIJD je moeder gevoel volgen!!!!!

    Beterschap.

    Silke.