Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van communiefoto's bedankkaartje maken. Wie o wie?

  • Machteld

    oh, wat een jeugdsentiment! Communie, gaat hier niet gebeuren, maar herinner me het nog van mijzelf. Leef je echt wel naar toe (alhoewel tegenwoordig wellicht nog meer, want toen was het niet zo uitgebreidt feest/genodigden erna).

    Mooie fotos hoor. Vera lijkt wel op mij, had ook geen jurk voor mijn communie :D beetje broekrok met blouseachtig iets erop. (zoek zoek de fotos ;)).

    Kan je niet helpen met de foto, maar dat komt vast ook wel goed!

    (dien van het babyprikbord kan dat vast wel tegen redelijke prijs)

  • MoniqueVL

    Oh zo lief!! Ben gek op communiefoto's :D:D:D.

    Hier op school zijn ze ook 17 mei “aan de beurt”. De nieuwsbrief staat er weer vol van :). Leuk hoor. In Veronica dr klas zit er niemand die de eerste communie heeft. Wij zijn zelf niet katholiek.

    gr Monique

  • Kim

    Leuk joh, ik heb nog geen foto's, moeten we nog maken, maar zal ter zijner tijd wel een fotootje plaatsen :D

    Groetjes Kim.

  • Jan66

    Beste Ine, mv teun en vera,

    Jullie zouden bijvoorbeeld bedankkaartjes kunnen maken op visitekaartje-formaat. Bedankkaartjes worden heel vaak op visitekaartje-formaat gedrukt. Een handige website die jullie hiervoor kunnen gebruiken is visitekaartjes zelf maken .

    Succes!

    Jan

  • mv C&A

    Ik weet het uit mn hoofd niet meer en kan de foto niet zien maar ik heb voor meerdere mensen die hier komen kaarten gemaakt, waaronder communie kaarten, uitnodigingen, kerstkaarten etc.

    Ik doe dat nog steeds trouwens ;)