Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mango/Leonardo-school

  • Taatje

    Was even benieuwd hoe het met je zoon ging en of hij al begonnen is op de Leonardo school!?

  • Mango

    Hoi Taatje,

    Onze zoon is ondertussen al 2 weken bezig op de Leonardoschool en we zijn erg blij! Zoonlief gaat nu met plezier naar school. Vindt het ook niet erg als hij moet wachten tot ik hem kom halen,dan kan hij namelijk nog lekker lezen. Vroeg zelfs al “Mam, kun je me niet altijd later ophalen?”

    Gaf in de eerste week aan dat hij nu voor het eerst echt even na moest denken toen hij sommen moest maken…

    Hij heeft al heel veel gehad: engels, schaken, aardrijkskunde, geschiedenis (Anne Frank!), techniek en filosofie. Eindelijk hebben we een jongen die moe is 's avonds en hij is ok weer wakker geschud, begint allerlei vragen te stellen zoals: waarom wonen kamelen in de woestijn en niet hier, hoe wordt verf gemaakt, hoe wordt zeep gemaakt.

    Klinkt voor jullie misschien niet spectaculair, maar onze zoon heeft nog nooit zulke vragen gesteld dus dit is echt opgevallen hier! Hij ervaart de Leonardo niet als school, school is de school waar hij eerst op zat en niet kon ontwikkelen.

    Al met al een heel geregel om hem hier te krijgen, nu een heel geregel met brengen en halen, maar het is het allemaal echt waard!

    groeten,

    Mango

  • Suzannev

    Wat goed zeg dat het ook zo snel voor elkaar is.

    Heel veel suc6 daar want zo te zien heeft hij het nu tenminste goed naar zijn zin:)

  • Mango

    Dank je! Ja, we staan er elke keer weer van te kijken wat er uit dat jongetje komt, dat was er op de oude school niet uitgekomen. Daar zijn ze trouwens wel enorm geinteresseerd in hoe het met hem gaat en wat ze daar doen. Geeft een goed gevoel.

  • Taatje

    Ik vind het heel gaaf om te lezen!!

    De opzet van de Leonardo is duidelijk terug te lezen in je antwoord en dan is het geweldig dat hij het ook nog eens helemaal naar z'n zin heeft!

    Persoonlijk vind ik het jammer dat die scholen niet eerder in onze buurt te vinden waren want voor mijn oudste had het ook geweldig geweest.

    Heel veel plezier nog en ik zou het leuk vinden om soms nog even een update te lezen!