Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn boek! (OT)

  • Becca

    Ik moet even spammen hoor.. sorry!

    hihihi.. maar ik ben ontzettend blij en opgewonden enzo…

    Eindelijk, EINDELIJK na veel werk en tijd en nog meer werk is het dan nu zo ver. De Nederlanse versie van mijn boek is in productie! JOEPIE!!

    Ik ben helemaal blij! hahahahahaa

    Het is hier trouwens erg druk geweest ook hoor, vandaar dat ik nogal stil ben geweest. Ik heb nu een oppas tweeling van 7 maanden voor 25 uur in de week, en dat samen met de naschoolse opvang en mijn eigen gezin houd me dat behoorlijk bezig! :D

    Maar goed, verder alles wel goed natuurlijk. En als de mods het niet heel erg vinden ga ik toch nog even spammen over mijn boek want ik ben ZOO blij!!

    Met trots melden wij u dat half december de eerste exemplaren van Als alles anders wordt, geschreven door Rebecca de Haan, zullen verschijnen.

    http://i63.photobucket.com/albums/h152/Beccamv5/52072.jpg

    Het duurt niet lang voordat de knappe, jonge Jason de aandacht trekt in het dorp waar hij met zijn ouders is komen wonen. Met zijn opvallende uiterlijk en ogenschijnlijk losbandige levensstijl is hij al snel het onderwerp van gesprek. Jason probeert zijn eigen weg te vinden in de streng gelovige gemeenschap en even lijkt het erop dat begrip en liefde de verschillen kunnen overwinnen. Maar wanneer haat, jaloezie en angst voor het onbekende de boventoon gaan voeren wordt alles anders.

    Als alles anders wordt is het eerste deel van een verrassend, meeslepend en ontroerend verhaal dat je niet snel los zal laten.

    Bestellen kan via de site maar die zet ik hier maar even niet neer. Ik zal het niet TE erg maken. hahahah..

    Mail me maar als je meer wilt weten.

  • Suzannev

    Wauw Becca. Ik ben heel benieuwd. Je komt toch ook gewoon in de boekwinkel of niet?

    Ontzettend knap:)

  • Becca

    Nee Suzannev, hij komt niet zomaar in de boekwinkels te liggen. (Tenzij ik een boekwinkel ervan kan overtuigen een voorraad in te kopen…) Boekwinkels kopen over het algemeen alleen boeken in die ze van vertegenwoordigers aangeraden krijgen.

    Dus deze is voorlopig alleen te koop via internet. Eerst alleen nog via de uitgever, en daarna ook via bol.

  • Silke

    Zou het graag willen lezen.

  • Becca

    Email me even als je wilt Silke.

    becca.schaake@gmail.com

    dan geef ik je de details.

  • maantje

    Wat gaaf zeg!

    Gefeliciteerd!

    Logisch dat je het hier even wilden melden. Je mag er trots op zijn hoor.