Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"goedkope" playmobil, wie weet sites/winkels?

  • kraljica

    Wie weet er sites die playmobil goedkoper dan in de winkel verkopen?

    Je ziet Bartsmit en Top1Toys stunten maar die prijzen betaal je ook in de online playmobil winkel (officiele site)

    Dus alleen op speciale koopavonden soms 15% korting dus dan scheelt 't wel.

    Maar is dat online ook haalbaar? Zo ja waar??

  • maantje

    Ik lees mee. Heb hier ook zo'n playmobil fan.

    Eén keer raden wat ie aan Sinterklaas vraagt ;)

  • Vivienne van Isja

    Marktplaats enz.

    In Duitsland is de playmobil ook een stuk goedkoper, maar ja ik heb makkelijk praten ik woon 4 km. van de grens.

  • MoniqueVL

    Je kan eens kijken op www.speelgoedwinkel.nl Zit vlakbij ons in Leusden. Haal daar altijd zelf uit de winkel, maar het is ook online te bestellen. Zo begon het daar ook geloof ik.

    Scheelt echt wel hoor!

  • Marie

    Hoi

    Kijk ook eens hier

    http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.to.br01.26.33/

    succes

  • kgk

    Ik heb ook gekeken maar het is bijna overal idem prijs…

    Bij de MAKRO kom ik telkens toch goedkoper uit.(is dan helaas niet online te kopen)

    Maar ja,dan moet je wel even kijken wie er een pasje heeft…

  • von(moeder van 3 boys)

    Hoi,

    Wij kopen lego en playmobiel ook vaak bij www.speelgoedwinkel.nl in Leusden maar ook bij www.a-toys.nl. Dit is in Amersfoort en ze hebben goede service. Nog iets goedkoper als die in Leusden maar het assortiment is minder uitgebreid. Ze hebben daar in vakantieperiodes vaak acties als 10 % korting of geen verzendkosten

    gr Von

  • priscilla445

    Hier staan verschillende sites beschreven waar je goedkoop of liever gezegd goedkoper Playmobil kan kopen.

    Goedkoop Playmobil

  • hitmen0

    heb net een nieuwe ontdekt : Playmostore http://playmostore.shop.wosbee.com

    vooral de grotere artikelen zijn een stuk goedkoper

  • Janus47

    Wellicht een late reactie maar ik ben zojuist op deze winkel gestuit, Schmets Toys. Hebben ook veel goedkope playmobil!

    www.schmetstoys.nl

    Verzending is snel en goed. Bekijk vooral de sectie “opruiming”. hier staan vaak goede aanbiedingen tussen.

    Alleen jammer dat er niet veel betalingsmogelijkheden zijn.