Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schoen zetten, Hoevaak?

  • $pruutje

    Hiero wordt als de sint aankomt de schoen gezet en verder elke zaterdag tot 5 dec.

    Daar zit dan klein kadootje in.

    Verder mogen de kids elke keer door de weeks 1 keer schoen zetten tot 5 dec.

    daar komt dan mandarijn, pepernoten e.d. in.

    Denk dat het op een keer of 6 uitkomt.

  • maantje

    Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar hier zijn ze elke ochtend nadat ze de schoen mochten zetten al tussen half 6 en 6 uur wakker! Moet er niet aan denken dat dat dan elke ochtend zo zou gaan want dan komen ze na die 3 weken toch aardig wat slaap tekort.

    Vannacht was wel het toppunt trouwens. De jongste kwam om 10 over half 3 zijn bed uit om even beneden in zijn schoen te kijken :S Hij kwam met de kadootjes weer naar boven, legde die van zijn zus voor haar slaapkamerdeur en was heel verbaasd dat hij van mij als de donder zijn bed weer in moest en het niet eens open mocht maken.

    Hij is gelukkig gelijk weer gaan slapen, met zijn kadootje naast zijn kussen (:P)

    Maar ja, inmiddels was ik natuurlijk klaarwakker en duurde het tot na 3 uur voor ik weer sliep.

    Moest er wel om lachen hoor, maar mijn nachtrust is me ook wat waard.

  • Trees

    Hier was het 1 keer in de week op zondag. Ze werden erg vroeg wakker en op maandag moesten ze toch al vroeg op, zodoende kregen ze toch genoeg rust in deze onrustige tijd.

    Meestal kregen ze iets van een boekje of zo ter waarde van 5 euro

    Trees