Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JOngen, wordt 10 jaar en geen idee.....

  • Niek ?

    Wie ow wie heeft een idee voor onze Wes. Zowel op kleine schaal voor Sinterklaas als ietsie groter budget voor zijn 10 verjaardag in December…

    Zelf heeft hij het over een Waveboard voor zijn verjaardag…. Ik krijg er de rillingen van, maar goed, Hebben jullie ervaringen met dit soort van moderne skateboard?

    Groet Nicole

  • Patricia

    Heee Nicole,

    Dat gaat best goed hoor, hier op school hebben ze ze ook bij de overblijf, en heb je gelijk ook een klein kadootje beschermers ;)

    Het blijft moeilijk, lego, boekjes, familiespel iets persoonlijks voor op zijn kamer?

    ik roep er maar even wat uit

    succes

    gr Tries

  • maantje

    Tja. een waveboard is natuurlijk wel HET speelgoed van dit moment.

    Maar dan wel verplicht beschermers erbij aan.

    (dat 2 weken geleden de oudste dochter van een vriendin haar elleboog ermee heeft gebroken wil je vast niet weten ;) )

    Wat een leeftijd trouwens, 10 jaar! Wat groot alweer zeg.

    Een nieuwe stereo voor op zijn kamer?

    Mobieltje?

    Geld voor iets duurs wat ie graag wil hebben?

    mp3 speler?

    Jeetje, voor mijn eigen kids vind ik het al moeilijk. Laat staan voor een ander. . .

  • ine, mv teun en vera

    Hier wil de jongste (8) een waveboard en heb er van de week een besteld. Niet zo'n dure maar ik zie bij mij op school geen verschil tussen kids met een dure en kids met een ‘neppe’. De oudste wil er ook een maar heeft ook genoeg andere wensen ingeleverd. Eerst maar eens zien dat het ding veel gebruikt wordt en niet snel in de hoek verdwijnt.

    Als ik zie hoe snel de kinderen vaardig zijn dan denk ik dat het vast goed gaad komen met onze kids. Ze hebben onlangs op het feestje van de oudste stunt-skateles gehad. Hopen maar dat ze nu niet teveel gaan stunten.

    Ine

  • Niek ?

    Hey meiden,

    Leuk om jullie postjes weer te lezen. Tis lang geleden he ;)

    Ja onze kerel gaat al weer 10 worden… Poehee een 10er in huis…. Leuk hoor, hihi….

    Maar ja, mams moet dan wel met de tiener meegaan he? Het gaat toch een waveboard worden denken we, en opa en oma zorgen voor de nodige beschermmaterialen, hihi…

    Helemaal goed, hij mocht van middag even oefenen in een winkel en het ging het wel goed af. maar 1 keer onderuit, tja, met vallen en opstaan he?

    Nogmaals dank en tot gauw allemaal

    Nicole

  • LIndAAA

    mijn zoon is 9,5 maar ik zit naar spektro te kijken, wel duur voor de sint, maar goed ik doe liever 1 mooi kado waar hij echt wat aan heeft dan allemaal prul

  • Margret, mv Rick & Max

    Onze Rick wordt a.s. woensdag 10 jaar en daarvoor vond ik het ook ontzettend moeilijk.

    Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een abonnement op de Donald Duck (1 jaar lang).

    Hij was helemaal happy.. :D

    Groetjes Margret

  • LIndAAA

    mijn zoon is 9,5 en heeft van de man met de baard spektro gekregen, erg interessant, allerlei eletrische dingetjes aan elkaar zetten, google maar even dan kom je het zo tegen

  • janny1

    hij word nu 13 eind van het jaar alweer,heb je al een nieuw idee

  • Denise

    janny1 Schreef:

    ——————————————————-

    > hij word nu 13 eind van het jaar alweer,heb je al

    > een nieuw idee

    :D