Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oplossing gezocht.

  • Brenda

    Hallo,

    Ik heb misschien een rare vraag. Mijn zoontje van bijna 4 is een ondernemend jochie. Hij is watervlug en zeer vindingrijk. Thuis hebben wij altijd de deur op de knip voor het geval hij de benen neemt. Dat heeft hij al eens gedaan. Nu gaan wij van de zomer op vakantie naar Turkije in een hotel. De deuren in een hotelkamer zijn van binnenuit niet afsluitbaar ivm brandgevaar. Je kunt hem voor de buitenkant op slot draaien, maar als je in de kamer bent kun je hem zo opentrekken. Ik wil die deur 's nachts zo kunnen afsluiten dat mijn zoontje hem niet kan openen voor het geval hij wakker wordt en op onderzoek uitgaat. Wie heeft er een oplossing??? We zouden er erg mee geholpen zijn.

    Alvast bedankt.

  • ???zoeff ???

    stoel der voor zetten

  • Suzannev

    Wij hadden er een zware stoel voorgezet. En eigenlijk slaap je erop…dus met het idee dat we dan wat sneller konden reageren.

  • Brenda

    Wij hadden vorig jaar een stacaravan gehuurd. die deur kon hij ook open draaien. Daar hadden wij ook een stoel voor gezet en aan de buitenkant de tuinstoelen met zo'n betonnen parasolvoet erop. De mensen die in de andere caravans sliepen zullen wel gedacht hebben, hahaha. Dat ging ook goed. Ik hoop ook dat ze zware stoelen hebben staan. Ons zoontje is erg sterk. Hij trekt zo zijn oudere zus van 7 jaar omver. Ik hoop ook dat wij erop slapen. Wij slapen erg vast. Ik hoor hem niet eens altijd door de babyfoon die naast me oor staat. Wat ik overigens erg vervelend vind dat ik niet altijd wakker word van hem. Maar ja, dan ben je in je eigen vertrouwde omgeving en weet je dat hij niet weg kan. Misschien dat we daar wel erg licht slapen. Ik hoop het maar en sta ook nog open voor verdere suggesties. Maar Zoeff en Suzannev (ook voor je andere reactie) bedankt voor je reactie.

    Groetjes Brenda

  • .

    Er zijn raam/deur alarmen te koop. Die zijn zelfklevend. Een deel plak je op de deur, het andere deel op het kozijn.

    Zodra de deur of het raam open gaat, loeit er een alarm.

  • Brenda

    Thanks. Ik had daar ook aan gedacht, maar dacht dat je die moest schroeven. En daar zal het hotel niet blij mee zijn, hahaha.

    Groetjes.