Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Carnaval!

  • blablabla

    Wordt er Carnaval gevierd?

    Ik heb er helemaal niks mee maar de kids vinden het leuk!

    Morgen op school gaan ze het in elk geval uitgebreid vieren.

    We hebben 1 Batman, 1 Darth vader (als ik het goed typ) en … 1 Sneeuwitje ;)

    Misschien naar een optocht kijken het weekend als het niet te koud is.

    Misschien een keer naar de kinder Carnaval.

    We zien nog wel.

    En jullie?

  • Suzannev

    Hier leeft de carnaval niet zo. Jammer want voor kinderen is het gewoon hartstikke leuk.

    Bij mijn oudste hadden ze het vandaag wel, hij is als politieagent. De ander heeft een ninja turtle pak…maar helaas geen carnaval op school dus hij heeft er al wat dagen thuis in rondgelopen. De jongste wil niet:D en we hebben zoveel verkleedkleding…jammer.

    Er is wel een kleine optocht van het weekend maar dat stelt niet zo heel veel voor. Natuurlijk gaan we wel even kijken want hij komt hier vlak langs.

  • Niek ?

    Hier op school wordt het niet gevierd PCBS. Wel in het dorp en de dorpen om ons heen. Als het niet te koud is, gaan we zondag naar de optocht kijken.

  • Silke

    Wij hebben hier volop carnaval gevierd!!!! We wonen in limburg en daar vieren we drie geweldige dagen!!!

    Ik ben er mee opgegroeid en het hoort er echt bij.

    Nu ik kinderen heb vier ik het anders, meer gericht op de kinderen.

    Groetjes

  • Machteld

    wel carnaval hier, ook op de pc basisschool (heet het officieel wel verkleedfeest, maar de prins carnaval zit op school dit jaar!)

    een als eskimo, jongste 2 als minnie en mickey mouse :)

    Zelf vieren we geen carnaval meer, alleen overdags met de kids

  • shopwarehouses

    Ik vind carnaval ontzettend leuk. Niet om het zelf te vieren maar wel om er naar te kijken. Bij ons in het dorp wordt er een hele stoet georganiseerd met mensen die veel pakken dragen afkomstig van onze speelgoedwinkel online www.sw-shop.nl

  • janny1

    veel plezier:D