Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even binnenvallen ,update en hoera Evi 5 jaar

  • ilse mama van iris(21)brent(12)enevi(5)

    Heel lang geleden dat ik hier nog geweest ben.

    Ik herken zelf een heleboek namen niet meer :D

    Diegene die me nog moesten kennen die heb ik wss wel op mijn facebook staan ook.;-)

    Vandaag wordt Evi 5 jaar. Waar is de tijd gebleven dat ik hier op het prikbord vermelde dat ze net geboren was.

    Het is ondertussen een hele dame geworden. Alles roze, houdt van prinsesjes en K3 , is goed ter taal en laat de kaas niet tussen haar brood halen.

    Brent is dan alweer bijna 12. hij doet zijn laatste maanden op de basisschool en klaar om de volgende grote stap in zijn leven te zetten. Hij gaat handel/talen volgen volgende jaar. De school is al gekozen en hij is al ingeschreven. School achter onze hoek, lekker dicht nog bij huis, dus dan kan ik een beetje gerust zijn toch.

    Iris is ondertussen alweer 21 en woont ook al twee jaar samen met haar vriend .

    Begin december verwachten ze hun eerste kindje dus ik ben dan ook oma in wording :-)

    Wat mezelf betreft. Ik ben nog steeds dezelfde , de kinderen houden me jong.

    Het is hier wel rustig geworden, mss kan ik wel af en toe nog een keertje langskomen en wat bijpraten.(tu)

    groetjes Ilse

  • Cindy

    Gefeliciteerd met Evi en uiteraard ook dat je oma wordt ;)

    Groetjes Cindy. ( en ja heb je ook op facebook haha)

  • Suzannev

    Ik herken je nog:)

    Gefeliciteerd met Evi, wat wordt ze al groot.

    Je oudste is inderdaad groot geworden, oma in wording, gefeliciteerd:) Geniet ervan….

  • Patricia

    Heeee Ilse

    Gefeliciteerd!!! en strakjes Oma wat een geweldig leuk nieuws

    dus 2x gefeliciteerd! :)

    gr Tries

  • Niek ?

    Hey dames,

    Wat leuk, Ilse. Oma worden en een kleintje van alweer 5 jaar. Tjemig joh. Gefeliciteerd met beiden,

    Groeten Nicole