Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weekend/vakantie pleegzorg

  • Silke

    Hoi Allemaal,

    Heb een vraagje aan jullie:

    Heeft iemand ervaring met een kindje wat naar weekend/vakantie pleeggezin gaat?

    Ik ben voornemens dit met N. te doen namelijk…..Het is een heeeeeeeel verhaal en dat zet ik liever niet op internet maar het feit is dat N. nooit ergens kan gaan logeren, vader die ik verwekker noem kijkt niet meer naar N. om, Af en toe een weekendje voor mezelf heb ik keihard nodig om diverse redenen.

    Is er iemand die me antwoord kan geven?

    Groetjes Silke.

  • Anoniem

    Hey lieve schat

    Ik zou bijna zeggen breng haar hier in me vrije weekend ( dat ik niet werk )

    Alleen al om jou te ontzien, maar dan moet je heen weer naar Delft vanuit LImburg :S:S

    Mijn hart is er goed genoeg voor

    Sterkte meis, en denk er eens serieus overna als je haar een weekendje wilt onderbrengen , ze is welkom

  • Cindy

    Wij zijn er mee bezig voor Yillie ivm haar ‘'problemen’'.Heb al gesprek gehad en ik zou haar met een goed hart daar aan toevertrouwen.

    Tis alleen dat we het niet rond krijgen en hele hoge eisen aan worden gesteld, ook al is Yil zoals ze is.

    Ik kan goed begrijpen dat je ook eens tijd voor jezelf nodig heb en als ik je had kunnen helpen……

    Misschien kan je eens contact opnemen met Stichting Mee, die kunnen je meer info geven over verschillende dingen.

    Sucses en sterkte meis…

    Gr,Cin.

  • Silke

    Hoi Cin,

    Stg.Mee is er voor mensen met een beperking….en dat geldt voor N. (nog) niet.

    Dankjewel voor het meedenken.

    Silke.

  • Silke

    Hey G.

    Bedankt voor je reactie…. het is zo ver hé….Delft….van bij mij uit dan.

    Ik geloof wel dat je het voor me zou doen en dat je hart er goed genoeg voor is……

    Dankjewel voor je aanbod.

    Groetjes Silke.

  • Anoniem

    Tuurlijk als ik je kan helpen , en ik ben gek op kinderen :D

    Hoop dat je tot een oplossing kan komen ……

  • mama

    das niet helemaal waar,

    onze zoon is ook client van mee (11 jaar is hij).

    ook al heeft ze nog geen beperking je zou het wel kunnen informeren.

    gr,miriam succes.

  • Silke

    N. heeft een observatie gehad door MEE. Die doen (nog) niks voor haar…..

    BJZ kan wel helpen en het MKD waar ze heen gaat…..met uitzoeken van wat mogelijk is.

  • mama

    o das jammer,aangezien ze hier wel met de oudtse vanalles voorstellen,

    nou meid succes

  • maantje

    Geen ervaring hier dus kan je helaas niet verder helpen.

    Is er helemaal niemand in de buurt die haar al is het alleen maar een middagje mee kan nemen?

    Alle beetjes helpen.

    Moet eerlijk zeggen dat ik weet dat dat ook niet meevalt. Het is dat ik mijn ouders in de buurt heb maar verder hoef je van mensen ook niet veel hulp meer te verwachten.