Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van communiefoto's bedankkaartje maken. Wie o wie?

  • ine, mv teun en vera

    Twee jaar geleden heeft iemand hier van het prikbord van de foto's van de communie van mijn oudste een heel mooi bedankje gemaakt. Weet alleen niet meer wie? Wie zou mij kunnen helpen met de foto's van de jongste die half mei haar communie doet.

    img= src

  • ine, mv teun en vera

  • ine, mv teun en vera

    Tja, dat heb je als je lang geen foto's meer geplaatst hebt. Wat was nu ook al weer de volgorde

    img= src

  • ine, mv teun en vera

  • MoniqueVL

    Ik kan het niet, maar die van Teun ziet er erg mooi uit.

    Ben erg benieuwd naar de foto's van Vera!

    gr Monique

  • Kim

    Ik zou niet weten wie hem gemaakt heeft maar mooi hoor, jij dus ook een communikantje :D ben benieuwd hoe Vera eruit ziet op haar grote dag. Heeft ze er al zin in? C.helsea is al druk met oefenen etc, kijkt er echt naar uit, hier is het trouwens 21 mei.

    Groetjes Kim.

  • Monique m/v

    Hoi Ine.

    Ik heb hier 2 jaar geleden ook foto's geplaats van mijn oudste dochter chayenne.

    Nu zijn we in volle gang voor de communie van Shania.

    De uitnodigen zijn al klaar.

    Die gaan komende week de bus op.

    Als je vragen hebt hoor ik het wel.

    Groetjes Monique

  • ine, mv teun en vera

    Vera doet op 17 mei de communie. Ze zijn al druk met de voorbereidingen en volgens mij kan het voor haar niet snel genoeg 17 mei zijn.De uitnodigingen liggen hier klaar en gaan van de week met de post mee dus dat is allemaal gelukt. Maar goed eerst nog meivakantie dus dan schiet het daarna wel op.

    Vera wil dolgraag een bureau hebben dus we hebben al flink geshopt. Je kan het niet inpakken dus zullen we het van te voren in elkaar zetten. We zijn haar kamer nu stukje bij beetje aan het veranderen. Ze gaat helemaal over op lime-groen. Aan de genodigden kan ze mooi allemaal dingetjes voor op het bureau en de nieuwe inrichting vragen. Zo kan ze nu al steeds een beetje naar de communie toeleven en op de dag zelf is haar kamer dan helemaal klaar.

    Ben heel erg benieuwd hoe jullie kids eruit gaan zien? Voor Vera geen jurk daar is ze niet genoeg meisje voor. Ze wilde graag iets stoerders dus het compromis is een tuniekje geworden. Ik zeg altijd bij Vera: ze draagt wel roze maar doet niet roze.

    Monique, ben jij handig met foto's bewerken om zo'n bedanktkaartje als voor Teun te maken?

  • ine, mv teun en vera

    Ben benieuwd naar jullie foto's

    Ine

  • Silke mv Jarno en Nina

    Leuk allemaal communiekantjes………….gezellig!