Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schoen zetten, Hoevaak?

  • Silke

    Hallo allemaal,

    Vandaag vertelde ik aan iemand dat mijn kids de schoen twee keer per week mogen zetten.

    Ze krijgen dan wat snoepgoed en fruit en een kleinigheidje.

    één iemand tegen wie ik dat zei was nogal verbaasd….ze vond dat ik “de sinterklaaspret” voor de kinderen verpeste….Omdat ze dus maar twee keer per week de schoen mogen zetten. Sint is maar drie weken per jaar in het land en daar hoort volgens haar dus iedere dag een kleinigheidje in de schoen bij.

    Graag jullie visie en mening….

    Silke.

  • Patricia

    Pfff sorry hoor dat mens spoort niet, kan zij in iemands beurs kijken? trouwends hoe kan sint overal tegelijk zijn?

    Nee hoor hier keer per week, op woensdag vrijdag en zondag zo heeft sint dat met ons afgesproken ;)

    Niks raars aan juist leuk… want voor de meeste kinderen is 3 weken lang elke dag schoen zetten veeeeelste spannend en slapen ze niet meer… Moet wel leuk blijven..

  • maantje

    Nou, hier mochten ze afgelopen zaterdag en zondag hun schoen zetten met als gevolg dat ze dus 2 ochtenden al om 6 uur beneden liepen.

    Echt niet dat dat elke dag zo gaat! Aan het einde van de dag zijn ze niet te genieten omdat ze zo moe zijn.

    Woensdag mogen ze hem ook zetten en dan vind ik 3 x per week wel genoeg.

    Overigens doe ik er ook maar kleine kadootjes, snoepjes en fruit in.

    Als je elke dag de schoen vult met kadootjes kost het je ook nog een vermogen en ook hier is dat niet haalbaar.

    Ik vind het mooi zo.

    Overigens denk ik dat dit wel het laatste jaar voor ze is.

    Volgend jaar zijn ze 9 en 8 en ik denk dat het “geloof” dan wel over is.

    Dus extra genieten dit jaar (:P)

  • Vivienne van Isja

    Hier mogen ze op zaterdag en woensdag de schoen zetten!

    Dus ook 2x in de week.

    Ik altijd iets kleins of iets nuttigs in de schoen (bijv. een leuke tandenborstel of iets van kleding)

  • Cindy

    Hier ook 2x in de week, Sint kan uiteraard niet elke dag/nacht ;) langs komen want er zijn nog veel meer kindjes waar hij heen moet.

    Hier ook een mix van kleine kadootjes en wat snoepgoed en dan op vrijdag of zaterdag en op dinsdag, zodat ze woensdagmiddag kunnen spelen.

    Groetjes Cin.

  • ???zoeff ???

    hier mag ze op vijdag en zaterdag avond en dinsdag avond der schoen zetten

    op zondag ochtend en woensdag zorgen we dat er een doe ding in zit zodat ze smiddags lekker wat te doen heeft

    wel iets lekkers der ook bij

    doe liever 3 keer wat waar ze wat aan heeft dan 7 keer een prulding

  • Suzannev

    Hier zetten ze hem 2x in de week. Voor de pakjesavond mogen ze hem nog een keer extra zetten.

    De pieten kunnen echt niet overal langs snachts dus wij hebben met ze afgesproken dat ze op zaterdag en woensdag hun schoen mogen zetten. Meer dan genoeg, ze zijn al zo druke en op die dag zooooo ontzettend vroeg wakker.

  • Niek ?

    Hihi, komen mijn kindjes er bekaait vanaf… Alleen op zaterdag mogen ze de schoen zetten.

    Ze willen wel elke dag hoor, daar niet van maar ja… De sint heeft het zo druk om bij jullie allemaal langs te komen dat die van mij maar aan 1 keer per week toekomen ;)

  • mama

    nou ik vind een keer per week wel genoeg,de sint kan niet in mijn portomonee kijken hoor.

    buiten dat de zak ook goed gevult is …blijf ik het maar een keer per week doen.

    gr,miriam.

  • Machteld

    2 keer per week, op di en vr. Wel elke keer een klein kadootje (max 75 cent per kind).

    Op zat moet onze oudste altijd om 9:00 uur op hockeytr. zijn, dus is het niet erg als ze er dan vroeg(er) uit is en voor de woensdagmiddag wat te knutselen.